Skip to content

Nove edukacije na projektu Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work (DI-MARC)

Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work

    

U sklopu aktivnosti na gore spomenutom projektu pokreće se novi ciklus online edukacija za ciljanu skupinu (osobe sa tjelesnim invaliditetom). Edukacije će se održati na digitalnoj platformi DI-MARC Edu. DI-MARC Edu je edukativna platforma namijenjena jačanju vještina i kompetencija iz područja digitalnog marketinga osoba sa tjelesnim invaliditetom. Edukacije su dio aktivnosti u sklopu radnog paketa 4- Digital Marketing Capacity Building/ Izgradnja kapaciteta za digitalni marketing, a u istom je planirano 3 modula kako slijedi:

  1. Strategija digitalnog marketinga

U današnjem dinamičnom i visoko konkurentnom poslovnom okruženju, digitalni marketing je postao ključni alat za izgradnju i održavanje brenda. Edukacija „Strategija digitalnog marketinga: brendiranje i on-line research“ pruža sveobuhvatan uvod u osnovne koncepte i strategije koje su neophodne za efikasno pozicioniranje brenda i istraživanje tržišta putem digitalnih kanala.

  1. Marketing na društvenim mrežama

Modul Social Media Marketing osmišljen je da polaznicima pruži sveobuhvatan uvid u svet marketinga na društvenim medijima, kao i alate i tehnike za analizu i optimizaciju marketinških kampanja i sadržaja na ovim platformama. U današnjem digitalnom dobu, prisustvo na društvenim medijima postalo je neophodno za brendove svih veličina, jer omogućava direktnu komunikaciju s potrošačima, povećava prepoznatljivost brenda i može značajno doprinijeti poslovnim ciljevima.

  1. Content marketing

Content marketing je marketinški pristup fokusiran na kreiranje i distribuciju vrijednog, relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi privukao i zadržao jasno definiranu publiku, a na kraju potaknuo profitabilne radnje kupaca. Osnovni pojmovi uključuju sadržaj, content strategiju, ciljnu publiku i content marketing funnel. Content marketing je ključan za suvremene marketinške strategije jer omogućava privlačenje i angažman publike, izgradnju povjerenja i autoriteta, podršku SEO strategijama, generiranje potencijalnih klijenata i podršku putovanju potrošača.

    Edukacije su službeno započele 5. 5.2025 godine provedbom prvog modula, a iste provodi Stručni tim projekta iz područja Digitalnog i Content marketiga u suradnji sa stručnim predavačima. Sadržaj edukacija je pažljivo osmišljen kako bi bio u potpunosti dostupan i prilagođen potrebama svih polaznika, uz stalno mentorstvo i tehničku podršku. Tijekom sljedeća tri mjeseca polaznici će imati priliku steći znanja i praktične vještine iz područja digitalnog marketinga.

Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work