
U sklopu aktivnosti na gore spomenutom projektu nastavljaju se online edukacije za ciljanu skupinu (osobe sa tjelesnim invaliditetom). Dana 2.6. 2025. godine započela je provedba 2. Modula edukacija na digitalnoj platformi DI-MARC Edu. DI-MARC Edu je edukativna platforma namijenjena jačanju vještina i kompetencija iz područja digitalnog marketinga osoba sa tjelesnim invaliditetom. Naziv 2. Modula je Marketing na društvenim mrežama/Social Media Marketing, a isti je osmišljen da polaznicima pruži sveobuhvatan uvid u svijet marketinga na društvenim medijima, kao i alate i tehnike za analizu i optimizaciju marketinških kampanja i sadržaja na ovim platformama. U današnjem digitalnom dobu, prisustvo na društvenim medijima postalo je neophodno za brendove svih veličina, jer omogućava direktnu komunikaciju s potrošačima, povećava prepoznatljivost brenda i može značajno doprinijeti poslovnim ciljevima. Trajanje modula je do kraja lipnja 2025. godine. Tijekom provedbe edukacija korisnici slušaju predavanja, izvršavaju radne zadatke, a sve uz redovite konzultacije sa mentorima koji su na raspolaganju u određenim terminima. Provedba ovih edukacija stvara pretpostavke za usvajanje novih znanja od strane polaznika, stjecanje novih kompetencija i jačanje kapaciteta iz područja marketinga na društvenim mrežama. Sve navedeno će u budućnosti stvoriti bolju konkurentnost na tržištu rada i zapošljavanje osoba sa tjelesnim invaliditetom.
