RADIONICE U OKVIRU PROJEKTA TURISTIKA
Edukacijski program sastavni je dio projekta TURISTIKA koji provodi Udruga Slap sa projektnim partnerima općinom Erdut i DDRFK iz Pesca u okviru prekograničnog projekta Hrvatska-Mađarska.
Cilj projekta je povećanje razvoja menadžmenta zajedničkog kulturnog nasljeđa i eko-turizma, povezivanje raznovrsnih tematskih puteva i kreiranje inovativnih turističkih proizvoda koji će biti prilagođeni suvremenim trendovima i odgovoriti zahtjevima ciljanih tržišta, te stvoriti interesno partnerstvo ključnih dionika i pokrenuti rad virtalne turističke agencije Panona adventure.
Predavanja su obuhvatila područje marketinga i internet marketinga u turizmu, kao osnovu za osmišljavanje paketa koji će se predstaviti ciljanim tržištima.
U obiteljskom podrumu Kolar u Suzi u Baranji održana je prva radionica pod nazivom „Marketing u turizmu“, predavač je bila prof.Mirna Leko Šimić sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku koja je govorila o procesima suvremenog tržišnog razmišljanja, segmentacije tržišta, oblikovanja strategije, te kreiranja marketing plana i programa kroz osmišljenji marketing proces.
„Internet marketing u turizmu“ bila je tema druge radionice kojom se predstavio Miroslav Varga, vodeći ekspert za internet marketing. Predavanje je održano u KZC Milutin Milanković u Dalju, a glavni akcenat je bio na prednosti korištenja suvremenih marketinških alata, te je prikazno kroz praktičnu primjenu kako ih iskoristiti i odabrati prave alate za emitivna tržišta.
Predavanja su bila posebno zanimljiva za sve one koje se bave razvojem turizma na seoskim gospodarstvima, jer su sudionici razmjenili iskustva i ideje, gdje su se svi složili da je bitna segmentacija tržišta kao put ka uspješnom poslovanju.